Curs management 2025
Ziua 1 – 27.11.2025
- Cele 80 de taskuri ale unui manager de clinica medicala.
- Statistica lunara/ anuala.
- Management financiar: Explorează modul în care poți gestiona eficientiza finanțele clinicii, înțelegând concepte precum bugetare, contabilitate și raportare financiară.
- Realitatea din spatele cifrelor: Descoperă cum poți interpreta și analiza statisticile lunare și anuale pentru a lua decizii informate și a-ți îmbunătăți performanța.
- Delegarea sarcinilor: Învață cum să delegi eficient sarcinile către echipa ta, optimizând astfel fluxul de muncă și eficiența întregii clinici.
- Organizarea activității personalului din subordine: Obține instrumentele necesare pentru a-ți coordona și organiza echipa, pentru a atinge obiectivele și a menține un mediu de lucru armonios
- Marketing intern/ versus marketing extern.
- Gestionarea stocurilor / Tehnici pentru verificarea inventarului, monitorizarea facturilor și a bonurilor de consum.
- Scalarea manoperelor medicale.
Ziua 2 – 28.11.2025
- Funcția de Patient Care: Descoperă cum poți asigura o experiență excelentă pentru pacienți și cum să dezvolți o relație solidă și de încredere cu aceștia.
- Front Desk: Organizarea Front Desk ului intr-o clinica medicala
- Formulare obligatorii pentru pacienti inainte sa inceapa tratamentul si pe parcursul tratamentului
- Contracte pentru pacienti.
- Cum se emit facturi pentru pacienti. Ce inseamna avans/ venit/profit .
- Planul de tratament pentru pacient. Prezentarea planului de tratament . Procesul de vanzare al planului de tratament.
- Sarciniile unei persoane din front desk
- Atitudinea pe care trebuie sa o adopte o persoana din front desk.
Ziua 3 – 29.11.2025
- Interviul de angajare: De la strategii de recrutare la promovarea eficientă a clinicii pentru a atrage candidați doriti.
- Testarea personalității: Înțelegerea importanței evaluărilor de personalitate în procesul de recrutare.
- Aspecte fiscale: Examinarea impozitelor pe profit și venit, precum și întocmirea corectă a situațiilor financiare lunare.
- Delegarea eficientă: Asigurarea îndeplinirii sarcinilor după delegare, menținerea responsabilității.
- Responsabilitățile administratorului: Dezvăluirea atribuțiilor și responsabilităților unu administrator.
- Contracte de colaborare: Elemente esențiale care trebuie incluse într-un contract de colaborare.
- Documentația angajaților: Documentele necesare pentru dosarele angajaților.
- Healthcare branding and marketing: Strategia de atragere a pacientilor, construirea unui brand puternic, bugetul de marketing, delegarea functiei de marketing intr-o clinica.